Tidsfördriv....

Snodde den här från Jessicas blogg..tyckte den
verka kul..men en hel del och fylla i...men
jag gör ett försök.


Lovar du att vara ärlig?
Scouts honer!!!

Du heter:Maria Carina Svenlin


Låt som när du är ledsen sörjer till:
ingen speciell

Beroende av:

Lösgodis

Vad tror folk om dig:

Ja inte vet jag...

Vad får du oftast komplimanger för:
min dåliga humor...nä vet faktiskt inte

Vad säger du för att imponera på någon:
brukar inte försöka och imponera,är mig själv istället.

Hur imponerar man på dig:
Personer som kan och vet mycket och som har smarta lösningar
till allt!

Brukar du skratta för dig själv:
Typ jämt och även skratta åt mig själv :)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS:
Ska käka middag,ringer dig sen..spännande va?!

Var bor du:
Haga/Sundsvall
Trivs du där:
Ja det gör jag,bra grannar och nära till allt!
Äger du några converse:
jepps,2 par!
Sprit, cider, vin eller öl:
Vin (helst rött)

Brukar du bli för full:
Händer väl typ aldrig nu men förr så
hände det väl några ggr :)

Är du allergisk mot något:
Nopps!

Hur svarar du i mobilen:
Carina!
Antal timmar sömn inatt:
5 timmar

Brukar du komma i tid:
Ja jag försöker så gott jag kan.
Hatar däremot när andra inte kommer
i tid om man bestämt träff.
När mår du bra:
när mina närmaste mår bra,då mår jag bra!
När man har semester!

När blev du fotad senast:

Idag på svärmors 60-årskalas. Hatar och vara med
på kort.

Hur känner du dig nu:

väldigt trött och utmattad,mycket på jobbet just nu.

Vad tycker du om fötter:

Rätt så ful kroppsdel men älskar skor!

Vad saknar du:
mormor & morfar...har inte träffat dom på
sex år nu :( måste åka till sommaren och hälsa
på dem i Finland.

Hade du en bra kväll igår:

Ja jag jobbade över men var trots det nöjd
med min kväll.

Favorit dryck på morgonen:

Te

Rakar du benen:

sommartid:JA! vintertid:mer sällan dårå

När brukar du oftast gå och lägga dig:
vid elvatiden

Är du blyg:

nja inte direkt

Sysslar du med någon idrott:
inte just nu...har inte tid!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Tror? Jag vet!

Har du spytt offentligt:
Ja men det var väldigt länge sen...typ på
stenåldern :)

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Shit...vart ska jag börja. Jo först skulle jag be om en
löneförhöjning,skryta om allt och allting,ragga upp en brud
på krogen,bli förkyld,pinka offentligt,ja allt som bara är
praktiskt taget lättare och göra när man är kille :)
Är du nöjd med ditt liv:
Ja men det är jag väl..kan alltid bli bättre men
är nöjd iaf.

Är du bortskämd:

Nä det tycker jag inte!

Vad gör du i morgon:
Säljer kläder på Jack & Jones för första gången i mitt
liv. Jäkla vad jag ska sälja!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild:
Kommer inte på någon just nu!

Vad längtar du till:
Nästa års semester!

Har du bra vänner och äkta vänskap:
Har underbara vänner som jag verkligen uppskattar!

Vad använder du för schampo:
Goldwell (frisörshampoo)
Hur gammal är du:
31 pannor!
Tycker du om någon just nu:
Tycker om många men den som betyder mest är min son Viktor!

Gröna eller röda äpplen:
Gröna

Gillar du golf:
inte direkt..alldeles för kort tålamod för sånt. Roligt och kasta
golfklubbor när det går åt skogen...det är skoj!
Vilken tid gick du upp idag:
kl. 8.00,hade lite sovmorgon,annars är det väl mellan 6-7.

Har du sovit i din egen säng inatt:
ja det hoppas jag!
Har du strumpor på dig nu:
nej...strumpbyxor...då jag har kjol på mig!
Är det okej att gråta:
Ja det är det. Jag gråter ofta...både när det är lyckligt
och sorgligt. Man blir en riktig grinolle efter man blivit
mamma..iaf jag.
När grät du senast:
I onsdags när det var Greys på tv:en,var nått sorgligt
inslag med tror jag...minns inte rikigt vad men grina gjorde jag :)
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Spara!
Bär du glasögon eller linser:
Nej!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej! Tror killar bryr sig mer...köper hellre mycket och
billigt,byter ju min garderob konstant ju!
Har du piercing:
Nej,har haft i naveln.

Vill du gifta dig:
Självklart!
Vill du ha barn:
Klart jag vill..har ju redan ett och vill gärna ha en till :)
Solar du ofta:
jo sommartid så,solarium undviker jag helst. 
Är du bra på att laga mat:

duger väl!
Är du flygrädd?:
älskar att flyga!
Hur vig är du:
lika vig som ett kassaskåp :)
Är du musikalisk:
kan inte sjunga,bra rytmkänsla,kan inte spela på något
instrument så jag ger mig själv betyget G-
Vad dricker du helst när du är törstig:
vatten,ibland cola
Vilken är din favoritglass:
TIP TOP

Tror du på ett liv efter döden?

Vet faktiskt inte...känns ju lite drygt om man vet att man gjort sitt efter det här
livet...vill ju prova på hur det är att vara någon helt annan i nästa liv :)

Tycker du om sushi?
Uschaaa...fattar inte varför alla gillar sushi????

Vad äter du helst när du ser på film:
lössnarra,cola och kanske lite popcorn.

Har du tandläkarskräck?
Nej men inte nå höjdare och gå till tandläkaren.
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du:
grön

Har du någon gång gråtit dig till sömns?
ja när man var yngre

Biter du på naglarna:

ibland
Röker du:
Nej

Hur ofta tränar/motionerar du:
Går till jobbet varje dag och går
hela dagarna på jobbet...det får
duga som min motion så länge.

Senaste låt du hörde:
Roy Orbison "Shes got it"

KLART!!!

Vilken tid det tog...nu måste jag nog gå och sova...god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0