Pepparkaksbak....

Idag har jag & Viktor bakat pepparkakor. Gick väl
sådär. Viktor åt mest av degen och mamman fick
knåda,kavla och fixa resten. Lyckades få till en fin
bild av honom i sin nya kockmössa & förkläde :)





Komiskt att kokmössan fick vara kvar på huvudet men inte tomteluvan,
såhär vart det när vi skulle fota julkort...kan säga att det inte vart nå
fina julkort i år heller...Viktor ville inte ha på sig tomteluvan förra året
heller.

Ser lite less ut...eller hur?

Har lyckats köpa nästan alla julklappar...några få kvar.
Får se när jag ska få tid då jag jobbar alla dagar fram
till julafton. Blir väl till och springa på lunchen :)

Idag tog vi upp julgranen och klädde den. Viktor tyckte det
var jättekul när granen kom fram. Han börja slå på grenarna
och skulle kasta in julgranskulorna in i granen,istället för att
hänga dem i granen :)

Nu dags för sängen,tidig morgon imorrn. God natt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tycker jag känner igen tröjan=) eller har jag fel? Kram

2011-01-12 @ 11:26:09
Postat av: Carina

Japp Madde det är Emils gamla tröja :)

2011-02-01 @ 21:49:28
URL: http://mammafinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0