Imorrn blir bustrollet 2 år!

Imorgon fyller mammas hjärta 2 år.
Tänk att för snart två år sen så låg
man på BB med en nyckläckt liten bebbe
nu har man ett yrväder här hemma :)
Har jobbat hela dan och sen vart det
en tur ut till birsta för att inhandla alla
saker som behövs till kalaset imorrn.
Om jag inte räknat fel så kommer det
ca:23 personer imorrn, varav ett tiotal
ungar...kommer bli en lång dag då alla
kommer att dyka upp olika tider.
På söndan blir det kalas med familj och släkt,
kanske att det blir en tur ner på skyltsöndan
om det hinns med. Känner mig lite lätt
stressad då jag ska jobba mellan 9-15
och kalaset börjar 15...tänkte smita iväg
lite tidigare. Matte som får fixa tårtorna
imorrn...vill ju helst göra det själv (kontroll-
freak som man är).

Vart en hel del presenter köpta den här veckan
till Viktor trots att han fick sitt Ikeakök för
en månad sen (vart en tidig 2-årspresent).
Svårt och låta bli och handla. Snart jul också
så då blir det fler paket. Lagomt inför sin 2-årsdag
har Viktor lärt sig ett nytt ord. BAJSA är ordet som
gäller. Han pekar på folk och säger BAJSA,det mesta
är BAJSA. Börjar mer och mer ta efter det man säger.
Det är väl nu man måste tänka sig för vad man säger :)

Nepps nu måste jag återgå till bakning innan det är dags
och gå och lägga sig. Jo förresten grattis till min lilla lillebror
Oskar som fyller 17 år idag...Grattis OKKA! Du kommer alltid
vara min lilla bebis trots att du hunnit bli stor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0