April 7/4-2011

Nu är våren äntligen här! Fast kan ju
fortfarande komma snö (hoppas inte)!
Jobbigt bara med slasket då alla Viktors
ytterkläder blir som sandpapper på förskolan.
Tur man har ombyte! Inte hänt så mycket i
mitt liv på sistone,jobbet knallar på som vanligt.
Funderat mycket på att hitta nått nytt eller om man
ska börja plugga? Pluggandet får jag nog lägga
på hyllan ett tag då vi (Matte & jag) funderat på
om Viktor ska få ett syskon. Lutar nog åt det :)

Tagit mig i kragen och skrivit in mig på körskolan
så från vecka 15 ska jag börja köra,synd att det
var så dåligt med tider i april och början på maj.
Bokat in halbana+teoriprov och körprovet så går
allt som planerat har jag mitt körkort i mitten på
juni. Jihaaa vad jag ska ut och gasa med V70:n ha ha :)

Semestern är inbokad,blir 3 veckor i juli och 2 veckor
månadsskiftet aug/september. Har bokat in en resa
till Rhodos den 24 augusti,åker direkt från Midlanda.
Var ju till Rhodos hösten -07 så vet att det är bra ställe.
Ska bo på ett alldeles nybyggt fyrstjärningt hotell.
Får se om vi får med oss pappa. 

Nu dags för lite lunch och sen ner och jobba några
timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0