Solen skiner,det är lördag & man är ledig...härligt!

Ja nu är våren verkligen här. Har varit upp till
norra berget med Viktor och busat & lekt. Vart
även en liten fika på Gesällgården. Nu ligger
båda mina karlar o vilar så jag passar på och
letar goda middagsrecept. Så idag blir det färsk
pasta med kyckling & saffran..mmm ska bli så gott!
Ska göra nån god efterrätt hade jag tänkt.

Igår var jag på stan med Viktor o vi träffade upp
Bedour för lite shopping. Fyndade ett nytt överkast
och två nya dynor till balkongen på Hemtex. Halva
priset på reapriset,sånt gillar vi! Fyndade lite billiga
underkläder på Lindex oxå. Skulle egentligen ha jobbat
igår men fick vara hemma med Viktor då han har svinkoppor
(inte vattkoppor) som kan smitta. Förhoppningsvis har
de torkat ut tills veckan så han slipper vara hemma.
Annars blir det vabbning för herrn i huset för har inventering
och körlektioner nu till veckan.

Nu dags o börja med middagen. Trevlig helg folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0