Shopping!

Idag har man haft kort dag på jobbet.
Hade inventering igår o idag skulle allt
rättas. Hade med mig Viktor till jobbet
då det kände onödigt o skicka honom på
förskolan för tre timmar. Gick bra o ha
honom med mig. Vart lite shopping på
stan efter jobbet. Viktor fick tre par nya
skor från Stadium,ett par till dagis,ett par
& ha hemma & sommarsandaler (har ingen bild 
på sandalerna men dom är svart/limegrön).



Viktigt att ha bra skor som det är bra dämpning i.


Igår köpte jag en skitsnygg klocka. Har en förkärlek
för klockor,allra helst billiga klockor. Kan man köpa
flera och ha lite olika för omväxlings skull. Så här ser
mitt senaste fynd ut:

Köpt på UR & PENN...där hittar man alltid en massa fint!
Tycker det är lite 80-talsstuk över den.
Nu dags för en tur ut till birsta för o leta nya gardiner
till vardagsrum & kök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0