Bröllop!

Igår var jag & Mattias på bröllop. Var Jenny & Roger
som skulle gifta sig. Synd att man så sällan får gå på
bröllop för det är ju så himla fint med bröllop och
alla människor är på gott humör. Dem hade bröllopet
hemma på gården sin med ett jättestort partytält.
Under hela cermonin samt brudskålen och frågeslingan
var det uppehållsväder men sen regnade det lite sporadiskt
under kvällen men vädret brydde man sig inte om då festen
var så kul. 



Det vackra brudparet! Önskar dem verkligen all lycka!



Vart lite sugen själv på och gifta sig. Inte för att
jag tror att Mattias kommer att fria inom den närmsta framtiden
men man kan ju alltid få drömma,då skulle jag vilja ha någon
av följande bröllopsklänningar:

Den här.....


eller den här...



Fick tips av ett annnat gift par att det är skottår
nästa år så då kan jag ju passa på och fria själv.
Men jag är ju en gammaldags tjej som tycker att
det är upp till killen och fria,så får se hur jag gör :)

Längtar efter min lilla Viktor som har varit med sin
faster hela helgen. Tänkte ringa lillebror (som lånat
våran bil då han fick vara chaufför åt oss igår). Vill
ju iväg så snart som möjligt så jag kan gosas med
världens finaste son :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0