Har inte gått i ide....

har bara haft det väldigt hektisk under hela juni
månad,allt från födelsedagsfirande,midsommar,jobb,
körskolan, ja mycket helt enkelt. Ville gå i ide efter
den 14 juni då jag kuggade uppkörningen (teorin klarades
av tidigare under dagen).  Nästa uppkörning vart
den 1 juli. 3 veckors väntetid...jobbigt. Körde nog ingenting
på två veckor. Blev en intensiv vecka samma vecka som
uppkörningen skulle göras men körningen kändes bra.
Nervös var jag och gruvade mig för att bomma ännu en uppkörning
(då hade jag nog flytt landet :) men kvar i Sverige och Sundsvall
vart jag eftersom uppkörningen gick strålande,så har nu haft körkort
i en vecka och känner sån frihet! Har varit ute och kört litegrann,har
ju varit en del alkoholintag på sista tiden så bilen har fått stå =)

Den här veckan är det gatufesten, var dit ett tag i måndags då vi
hade afterwork med jobbet. Gick även i onsdags då det var gratisdag.
Perfekt gatufestväder med strålande sol och kalla cider :) Ska även
gå imorgon (lördag). Blir grillning och förfest hemma hos Jonas.
Hoppas vädergudarna är på min sida men med min tur så blir det
väl regn. Alltid så när jag bestämmer mig för att gå 1 dag.

Jobbade min sista dag idag,nu har man 3 veckors semester och se
fram emot. Unnade mig en nagelförlängning för att känna mig lite extra
sommarfin.

Karln bestämde sig för en tredagars på gatufesten så nu sitter
man här för sig själv och Viktor är ute i Söråker hos sin farmor
och farfar. Tänkte mysa med en tjejrulle och gotta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0