Fullt upp som vanligt!

Ja dagarna har varit fulltecknade sen i mitten
på maj. Orkar jag bara genomlida nästa vecka
så kan jag pusta ut....riktigt PUUUUUSTA UT!
Idag har jag varit på Ammars studentskiva,riktigt
trevligt med en massa folk o god mat. I lördags
var det Majlis dop. Inte lätt med en pratglad 2,5-årig Viktor
Bystedt i kyrkan.Två ord som upprepade sig "OJ"
och "MAJLIS". Fick med sig Elliot som är 1 månad yngre.
Bustrollen :)Efter dopet sprang dem runt som yra höns
på kyrkogården.

Halkbanan är avklarad! Nu är det exakt 5 dagar kvar till
domedagen! Känner mig lagomt nervös. Teorin sitter rätt
så bra,körningen måste finslipas lite men ska göra mitt yttersta!
BARA MÅSTE KLARA DET! Annars kanske jag får vänta 6 veckor
till nästa uppkörning...mitt i semestern...inte så lockande!

Nä nu ska jag ta och packa lite. Imorrn efter jobbet drar hela
familjen ut till Söråker. Ska fira svärföräldrarnas pärlbröllop
(30 år som gifta)på lördag. Håller tummarna att det blir lika
härligt sommarväder som det har varit nu i två dar!!! Men med
min tur blir det väl regn & åska :( Måste ju få börja grunda på
sommarens bränna om man inte vill se ut som en albino resten
av sommaren.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0