Tidsfördriv!!!!

 

I brist på annat.....

Snodde den här från en kompis blogg...tack Jane..nu har jag lite tidsfördriv en stund!
JAG
1. VAD HETER DU? Carina Maria
2. VAD SKULLE DU VILJA HETA OM DU FICK VÄLJA?
Duger bra med det jag har.
3. VILKA ANDRA NAMN TÄNKTE DINA FÖRÄLDRAR PÅ ATT GE DIG?
Kristina och Jessica.
4. VILKET STJÄRNTECKEN ÄR DU? Jungfrun
5. VILKET ÅRTIONDE ÄR DU FÖDD? 70-talet
6. CIVILSTÅND? Förlovad och sambo med Mattias sen 2002.
7. BARN? Busigt liten kille på 2,5 år.
8. HAR DU NÅGRA SYSKON? 3 bröder och 5 halvsyskon.
9. VART BOR DU? Haga
, Sundsvall.
10. NÅGONSIN BOTT UTOMLANDS, ISF VART? Nopps
11. HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU FLYTTAT HITTILLS I DITT LIV? 6 ggr
 
12. VART SKULLE DU VILJA BO?I en stor villa i centrala delarna av Sundsvall.
13. VILKEN UTBILDNING HAR DU? 3-årig samhällsvetenskapligt program,eftergymnasiala studier på komvux och butikssäljarutbildning).
14. VILKET YRKE HAR DU? Butikssäljare
15. DRÖMYRKE? Ville bli polis men nu vet jag inte,skulle vilja jobba med nått
inom rättsväsendet,göra gärningsmannaprofiler vore häftigt!


UTSEENDE
16. HUR LÅNG ÄR DU? 1,73
17. HUR MYCKET VÄGER DU? 65 kilo fläsk men hoppas kunna gå ner till 60 kilo muskler.
18. HÅRFÄRG & FRISYR? Blond & långhårig
19. ÖGONFÄRG? Grön
20. MEST NÖJD MED? Rumpan :)
21. MINST NÖJD MED?Den slappa mammamagen.
22. SKOSTORLEK? 39
23. GLASÖGON? Nej
24. NÅGRA TATTOOS/PIERCINGAR?En bak vid skulderbladen som det står Viktor. Inga
piercingar (haft i både näsan och 2 ggr i naveln).
FAVORITER
25. FILMER:Dirty Dancing och alla andra härliga dansfilmer. Gillar det mesta faktiskt!
26. LÅTAR: Allätare men svag för gammal hårdrocksmusik från 80-talet.
27. BÖCKER: Deckare
28. SPEL: Gillar sällskapsspel som TP, Monopol och Yatzy, tv-spel undviker jag helst.
29. MAT/DRYCK: Grillat och ett glas rött.
30. GLASS: Tip Top eller Magnum.
31. DESSERT: Cheesecake eller kladdkaka..mums!
32. PIZZA: El fuego på Biteline eller Africana på Haga Kvarsterskrog :)
33. GODIS: Lösgodis på Videoteket :)
34. BLOMMA: Blödröda rosor
35. DJUR: Katter 
36. FÄRG: Grönt & svart
37. PARFYM: D&G NR 3 (L´aertiempe)
38. SMYCKE: Köper helst sånt som är billigt så man kan variera sig, svag för örhängen.
39. TV-PROGRAM: Greys och criminal minds, kikar på halvåtta hos mig ibland. 
40. RESMÅL: Älskar Grekland men drömresemålet är Thailand och New York.
41. KLÄDER: Handlar mest Vero Moda (är ju för att man jobbar där),en del HM.  
42. SKOR: Bekväma sneakers typ converse,annars ett par shyssta pumps till fest.
43. AFFÄR: HM, New Yorker och ZARA.
44. ÅRSTID: Sommaren men alla årstider har ju sin charm.
45. HÖGTID: 
Julen!


ALLMÄNT
46. HUR MÅNGA HANDVÄSKOR ÄGER DU? Har faktiskt inte så många,är ingen typisk handväsktjej,har den av praktiska skäl. Äger väl runt en 10 st kanske.
47. VAD HAR DU I HANDVÄSKAN? Plånbok,mobil,hemnycklar, parfym,lypsyl, läppglans,
rouge, tamponger och vissa ggr Viktors nappar :) 
48. HAR DU KÖRKORT OCH ISF VAD HAR DU FÖR BIL?Bara några få dagar från uppkörning,så snart har jag körkort. Har en Volvo V70.
49. RÖKER/SNUSAR DU? Händer väl att man feströker ibland.
50. DITT BÄSTA ÖGONBLICK? När jag födde min son Viktor,när jag hoppa tandemhopp 2010 och
förhoppningsvis den 14 juni 2011 när jag får mitt körkort..


OCH AVSLUTNINGSVIS........ VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN 10 MILJONER?
Bygga ett nytt hus, köpa ny bil,ut och resa med familjen, ha en stor fet fest för
alla mina vänner, ha mitt drömbröllop,betala alla skulder och resten skulle hamna
in på banken. 


Jag tänker inte utmana någon att göra detta utan ni som känner er manade att göra det eller delar av detta, be my guest!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0