Länge...länge..sen sist!

Ja nu var det evigheter sen jag sist skrev.
Har väl inte direkt haft någon skrivlust.
Dagarna flyger iväg...man känner att man
inte riktigt hinner med alla gånger.
Jobbet vill jag inte ens kommentera!
Finns en ljuspunkt i mitt liv och det är min
familj,tur jag har dem. Viktor har börjat prata
allt mer,har ju gått lite trögt men nu härmar han
allt man säger och kommer två-och treordsmeningar
titt som tätt. Faffa hit och faffa dit...verkligen bara
faffa som gäller just nu. Min pappa och min mamma
är också populära uttryck. Alla större fordon är lastbil.
Har fortfarande inte slutat och kasta saker..vilket är
lite lätt frustrerande..hur ska man få honom och sluta?
Vi försöker hemma och de försöker få honom och
sluta med det på förskolan. Fortfarande dålig på att
äta. Frukost är hans specialitet,då kan han äta hur mycket
som helst. Gröt vill han minst ha 2 portioner av. Sen blir han
sämre och äta lunch och middag.

I helgen var jag ner till Stockholm med min kära arbetskamrat
Bedour. Shoppade och hade det trevligt. Vart inte mycket sömn
under helgen men sånt man får ta :) Längtade som en tok efter
mitt bustroll,hela 4 dagar utan att kramas och mysa, mycket för
ett mammahjärta!

Måste börja planera semestern så småningom...frågan är bara
NÄR ska man ta sin semester? Ska nog dela upp veckorna då
jag inte har någon betald semester den här sommaren. Blir nog
en Sverigesemester i sommar och sedan en vecka utomlands
i augusti/september.

I helgen är Melodifestivalen i stan (2:a chansen). Väldigt sugen
på att gå men biljetterna är inte så billiga och jag jobbar hela
helgen. Imorgon är jag ledig och Viktor är ledig från förskolan.
Tänkte ta oss en tur på stan och luncha med Bedour.

Nu ska jag läsa lite innan det är dags & sova...god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0