Greysmys!



Onsdagkväll och sitter klistrad framför
teven då det är greys. Är en av alla dessa
serier som jag slaviskt följer, allt annat bryr
jag mig inte om. Jo criminal minds ser jag nog
till att jag inte missar. Veckorna har varit
fulltecknade den här månaden. Pappa som fyllt
jämt,afterwork med jobbet,massa körning på
körskolan samt jobb och allt annat som ska hinnas
med. Idag var vi ut till Söråker för och fira Bennys
födelsedag. På lördag är det dags för nästa födelsedags-
firande. 4-årskalas på dan och 30-årsfest på kvällen.
Söndag är det iväg och fira mamma på morsdag. Sen
körlektion på måndag och halkbana på tisdag. Ja man känner
att man lever. Säger bara det att man är smart och ta
körkort vid 18 års ålder för då har man all tid i världen. Ingen
2,5-åring som kräver tid och inget arbete som sträcker sig till
halvåtta på kvällarna. Kul och komma hem och plugga teori tills
ögonen blöder...jaja snart är jag ju klar :)

Detta vill man ju hellre sitta och spana på än tråkig körkortsteori!

Ögongodis nr 1 (Orlando Bloom)
Ögongodis nr 2 (Francesco Totti)
Ögongodis nr 3 (Bradley Cooper)
Ögongodis nr 4 (Gerard Butler)
Ögongodis nr 5 (Robert Hoffman)

 Ögongodis nr 6 (Jensen Ackles)



Jaja nu är reklampausen slut,ska fortsätta o kolla på greys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0