Jag vill ha en bil!

Tänkte passa på och göra ett litet inlägg
medans man har tid. Tänk att man är så
dålig på att skriva. Händer en massa men
man orkar endå inte skriva om det.
Läser ofta andras bloggar och förundras
över varför andra har tid och skriva men
inte jag.

Är just nu inne i en period då jag lever och
andas bilkörning och körkortsteori. Har hunnit
med 6 lektioner hittills och teorin har jag klarat
halvvägs. Teorin är ju sååååå tråkig. Man kan ju
bli helt galen när man är 1 fråga från att klara en
övningsfas,nehepp UNDERKÄND står det med röd text,
jahapp bara börja om och svara på 70
frågor. Tar så tid med alla desss frågor men det är väl värt
mödan sen när man sitter med körkortet i handen.



Lite smått förtjust är jag i bilen som jag kör med på
körskolan, är en Audi A3 (vit). Precis en sån skulle
passa mig utmärkt. Mattias menar på att jag inte vet
vad det kostar att ha bil men men man kan ju alltid
få drömma. Har alltid gillat Audibilar :)

Spana in pärlan :) VILL HA!

Till helgen är jag för en gångs skull ledig. Inget speciellt
planerat,kanske blir en utgång på lördag då Camilla
fyller år idag. Sen blir det nog teoriplugg och övningskörning
med V70:n (dunderklumpen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0