Nu var det länge sen....

Tre månader sen jag bloggade sist men har inte
haft nått vettigt och blogga om eller snarare
inget vettigt och skriva.

Dagarna fylls med jobb..jobb..jobb och däremellan
är det familjen som upptar all tid. Man försöker verkligen
få tid med vänner och släkt men det är inte lätt.

Lite mer än två månader kvar till julafton och man undrar
vart det här året tog vägen?

Snart fyller ju vårat lilla bustroll 3 år. Han är våran ögonsten
och måste nog erkänna att vi skämmer bort honom (ibland)
men det får man :) Får se hur länge det tar tills han får ett
litet syskon. Barnfabriken är igång men vi får se hur snabbt
det går. Lite svårt med syskonförsök då Matte jobbar nätter
och jag dagtid med sena kvällar och helger. Får se hur det
går nu efter 1:a försöket. Har som sagt ingen panik efter att
bli gravid, det blir när det blir.

Ser fram emot tre dagars ledighet nu. Imorgon är Viktor ledig
från dagis så jag tänkte att vi skulle hitta på nå kul tillsammans.
Dock får det bli nått kortvarigt då jag bara har tillgång till bilen
fram till tvåtiden (karln ska byta till vinterdäck). Kanske åker
och hälsar på hos morfar och sedan tar en tur till Birsta. På
lördag ska vi till Bettan & J-0 och käka middag. Ska passa på
och uppvakta Engla som fyllt år och så fick dem en liten kille (Ville)
för några för 3 månader sen så han ska få en liten present.

Nu ska jag spana lite på tv innan det är dags och sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0